Haemme markkinointipäälliköksi hyvää tyyppää

Tyyppä: Ihminen. Tunnetaan myös muodot Lego-tyyppä (leluhahmo) ja karvatyyppä (eläin) sekä slangiversiot tybä ja tyybä. Pohjois-Karjalassa hyvä tyyppä on erityisen iloinen.

Liukosellu: Teollisuuden raaka-aine, jota valmistetaan puusta keittämällä. Joensuun Uimaharjussa tehtyä liukosellua viedään aina Kiinaan saakka muun muassa vaate- ja lääketeollisuuden tarpeisiin.

Karjalanpiirakka: Perinteinen suomalainen leivonnainen, jossa on ohut hapattamaton ruiskuori ja sisällä riisipuuroa, ohraryynipuuroa tai perunasosetta. Kuori on ohut, lähes läpikuultava. Karjalanpiirakka on rekisteröity Euroopan unionin aidoksi perinteiseksi tuotteeksi helmikuussa 2003.

Oletko sinä hyvä tyyppä, joka kertoo näistä ja muista Pohjois-Karjalan ylpeyksistä maailmalle uudella, raikkaalla otteella?

Haemme markkinointipäällikköä, ulkoisen viestinnän ja markkinoinnin ammattilaista, jonka tehtävänä on

  • Laatia maakunnalle viestintästrategia ja -suunnitelma, jotka eivät jää toimeenpanoa vaille
  • Valaa maakuntauudistuksessa Pohjois-Karjalalle rautainen identiteetti
  • Koordinoida maakunnallista viestintäyhteistyötä
  • Toimia vetovoima- ja tunnettuusjohtoryhmän asiantuntijana ja valmistelijana; tarvitset siis sisua puskea ideoita toteutettavaksi saakka

Odotamme sinulta myös

  • Sopivaa koulutusta
  • Kokemusta viestintä- ja markkinointikonseptien rakentamisesta
  • Näkemystä aluemarkkinoinnista, digitaalisesta markkinoinnista ja sisältömarkkinoinnista
  • Ratkaisuhakuista joukkuepelaajan otetta
  • Hyviä viestintä- ja kielitaitoja

Vastaako metsä sinulle, kun huudat?

Meillä metsä ei ole kaukana, minne tahansa menetkin ja Joensuu on Euroopan metsäpääkaupunki. Metsä- ja biotalous on Pohjois-Karjalan talouden tukijalka, ja tuhannet meikäläiset hankkivat munavoin karjalanpiirakan päälle nimenomaan metsätalouden alalla.

Luonto on myös matkailuvalttimme, ja Kolin huippuja ihmettelee vuosittain yli 130 000 kävijää. Lonely Planet mainitsi maakuntamme listatessaan Suomen maailman parhaiden matkailumaiden kolmen kärkeen. Katso videolta, kuinka Pohjois-Karjalan oma poika Hanke-Aki esitteli vaihtoehtoisen totuuden maakunnastamme:

On meillä muutakin kuin metsää. Maakuntauudistukseen otimme etumatkaa ja pyöräytimme Siun soten toimintaan ennen kuin muissa maakunnissa ehdittiin sotea sanoa. Laitamme yhdessä tikut ristiin ympäristöystävällisemmän maakunnan puolesta – ja meidän metsistä niitä tikkuja muuten löytyy paljon. Tavoitteena on tehdä Pohjois-Karjalasta öljyvapaa vuoteen 2030 mennessä.

Tasokas koulutus on meille tärkeää, sillä maakuntamme katuja tallaa noin 30 000 opiskelijaa. Kesäisin päästämme ilon irti Ilosaarirockissa ja muissa musiikkitapahtumissa, ja meillä soivatkin sopusoinnussa niin kansantanhut kuin Alangot.

Millä sinä terästäisit tanhut ja Kolin huiput tähän päivään? Uskallatko uudistaa karjalanpiirakan? Hae markkinointipäälliköksi 14.12.2017 klo 23.59 mennessä ja kerro, mitä uutta toisit Pohjois-Karjalan viestintään ja markkinointiin.

Hakulomake

Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Työsuhteen ehdot määrittyvät KVTES:n mukaan. Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksenMaakuntaliitossa sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja antavat maakuntajohtaja Risto Poutiainen, p. 040 546 9649 ja kehittämispäällikkö Pekka Huovinen, p. 040 583 5428 tai työsuhteen ehtojen osalta vs. hallinto- ja talousjohtaja Jarmo Heiskanen, puh. 040 5445671.

 
Hae markkinointipäälliköksi
Videoklippejä Pohjois-Karjalasta